ВАКАНТНА ПОСАДА провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства соціально економічного розвитку та інвестицій
Підгайчиківська сільська рада
територіальної громади
оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
особи органів місцевого самоврядування
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та пункту 6 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», керуючись частиною 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказом головного управління державної служби України від 08.07.2011 року № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», з метою проведення конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування,
Умови конкурсу:
1. Заміщення вакантної посади:
- провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства соціально економічного розвитку та інвестицій Підгайчиківської сільської ради.
2. Вимоги до посади:
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 3 років;
-знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних комп’ютерних програм. Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, магістра, вільне володіння державною мовою.
3. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
- особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
- особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.
4. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- визнані в установленому порядку недієздатними;
-мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;
-у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
-позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
-в інших випадках, установлених законами.
5. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється з відповідним обґрунтуванням. Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади з 09.04.2024 року по 08.05.2024року.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.
Прийом документів та додаткова інформація, щодо пакету документів для участі в конкурсі та основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: с. Підгайчики, вул. Соборна, 12А, Коломийського району Івано-Франківської області.